Formularz kontaktowy.

Jeśli masz pytania lub chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszej oferty, skontaktuj się z nami!

ADRES

ul. Wieniawskiego 18
  • 41-506 Chorzów

TELEFON

+48 32 438 68 04 biuro
  • +48 32 438 68 00
    wsparcie techniczne
24h/7

E-MAIL

biuro@4wise.pl
  • pomoc@4wise.pl
    wsparcie techniczne
Najczęściej zadawane pytania:

Poniżej znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez potencjalnych klientów 4WISE GROUP.

Główną działalnością 4WISE GROUP jest świadczenie profesjonalnych usług outsourcingu IT (obsługa informatyczna) firmom i instytucjom po atrakcyjnej, dopasowanej do wielkości cenie. 

Oczywiście. Oferujemy sprawdzone rozwiązania wiodących producentów takich jak Dell, HP, Lenovo czy ASUS. Dzięki umowom podpisanym z największymi producentami i dystrybutorami sprzętu oferujemy komputery po atrakcyjnych cenach. Potrafimy też doradzić klientom w sprawie doboru najbardziej optymalnego oprogramowania.

Jest wiele zalet wdrożenia office 365, jednak wymienimy tylko kilka z nich. A mianowicie, dzięki Office 365 współpraca przy projekcie jest prosta i bezproblemowa, co umożliwiają rozbudowane funkcjonalności komunikacyjne. Z Office 365 Twoje wirtualne biuro jest zawsze z Tobą, bez względu na to, gdzie przebywasz i z jakiego urządzenia korzystasz. Korzystając z komunikatora Teams możesz komunikować się głosowo z pracownikami, wysyłać wiadomości błyskawiczne, udostępniać pulpit i organizować wideokonferencje w jakości HD, usprawniając prace nad wspólnym projektem. 

Oczywiście! Powiedz nam, jakie są Twoje wymagania, a my zrobimy wszystko, aby im sprostać! Nasi pracownicy to świetnie przeszkoleni fachowcy, którzy nieustannie się szkolą i pogłębiają swoja wiedzę z zakresu IT i ochrony danych osobowych. 

Wraz ze zmniejszeniem liczby etatów obniżają się koszty związane z zatrudnieniem informatyków i ich szkoleniem oraz sytuacji niezależnych jak urlopy czy choroby, które nierzadko powodują przestój w pracy.

Tak, nasi pracownicy są mobilni i dojeżdżają do klientów. Jeśli jesteś z Chorzowa lub okolic – możemy do Ciebie dojechać bardzo szybko. Jednak jeśli to tylko możliwe, wszelkie problemy staramy się rozwiązać zdalnie.

  • Materiały eksploatacyjne do drukarek;
  • Internet najwyższej jakości;
  • Możliwość zakupu sprzętu na raty; 
  • Bezpieczeństwo!

Zgłoszenia wykonujemy najszybciej, jak to jest możliwe. W przypadku zgłoszenia awarii, która naszym zdaniem może być rozwiązana zdalnie, czas reakcji na zgłoszenie to ok. 15min. Jeśli usterka nie może być usunięta poprzez pomoc zdalną, czas podjęcia reakcji na takie zgłoszenie wynosi max. 24h w przypadku stacji roboczych oraz max. 12h  w przypadku serwerów.